مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

سرپرست فرمانداری شهرستان سیرجان با اعلام راه‌اندازی خط تولید پارچه ماسک در این شهرستان گفت: با راه‌اندازی این خط، شهرستان سیرجان دومین تولیدکننده پارچه ماسک در سراسر کشور خواهد بود.

جلسه

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بهاءالدینی، سرپرست فرمانداری شهرستان سیرجان، امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سیرجان با گلایه از افزایش قیمت میوه و تره‌بار در ماه مبارک رمضان گفت: نظارت بر بازار به خصوص در ماه مبارک رمضان باید بیشتر از قبل اجرا شود و گشت‌های نظارتی با متخلفان اقتصادی برخورد و آنها را به تعزیرات حکومتی معرفی کند.

او افزود: ثبات قیمت در بازار باید استمرار داشته باشد. تامین به‌موقع کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت‌ها مهم‌ترین وظیفه‌ای است که ستاد تنظیم بازار بر عهده دارد.

بهاءالدینی به نظارت بر قیمت اقلام بهداشتی و میوه و تره‌بار تاکید و تصریح کرد: با توجه به سال جهش تولید، ضرورت اهتمام جدی مسئولان برای تحقق شعار سال به‌ویژه در شهرستان سیرجان که شهری اقتصادی است، احساس می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان از راه‌اندازی خط تولید ماسک در شهرک صنعتی سیرجان خبر داد و گفت: یک خبر خوش برای شهروندان سیرجانی راه‌اندازی خط تولید ماسک به صورت مکانیزه در این شهرستان است.

 او افزود: این خط تولید از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت به همت جوانان سیرجانی شروع به کار خواهد کرد و روزانه ۳۰ هزار ماسک تولید می‌کند که می‌تواند نیاز شهرستان در ایام کرونا را برطرف کند.

بهاءالدینی افزود: این خط تولید با تغییرات در خط تولیدی که غیر قابل استفاده بود، امروز به تولید ماسک می‌پردازد.

 او بیان کرد: واحد رنگدانه سیرجان که خود تولیدکننده مواد اولیه پارچه ماسک است، درخواست راه‌اندازی خط تولید پارچه ماسک را ارائه کرده که با راه‌اندازی آن در روزهای آینده، شهرستان سیرجان دومین تولیدکننده پارچه ماسک در سراسر کشور خواهد بود.

سرپرست فرمانداری سیرجان بیان کرد: با راه‌اندازی این دو خط تولید در آینده‌ای نزدیک هیچ مشکلی برای تولید ماسک نداریم و علاوه بر شهرستان سیرجان، می‌توانیم بخشی از نیاز استان کرمان را نیز تامین  کنیم.

او گفت: باید فرهنگ‌سازی در شهرستان انجام شود تا مردم به استفاده هر روزه از ماسک عادت کنند و از نظر زیرساختی آماده برخورد با هر گونه بیماری باشیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان نیز در بخشی از صحبت‌های خود بر تنظیم نرخ میوه و تره‌بار در شهرستان تاکید کرد و گفت: کلیه واحدهای صنفی میوه و تره‌بار، باید پرینت حساب و فاکتور صادرکننده را داشته باشند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

او افزود: به‌زودی قرار است ۲ بازارچه با همکاری تعاون روستایی در سیرجان راه‌اندازی شود که کلیه اجناس مورد نیاز شهروندان با قیمت کمتر از بازار توزیع خواهد شد. راه‌اندازی این مراکز می‌تواند به ثبات قیمت در این شهرستان کمک کند.

کد خبر 509134

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha