مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کبودرآهنگ گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در سه‌راهی قهاوند به سمت سه‌راهی ویان این شهرستان موجب مجروح شدن ۹ نفر شد.

تصادف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، داود مرادی چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت بیان کرد: ساعت هفت و ۴۰ دقیقه صبح امروز خبر یک مورد واژگونی مینی‌بوس در ۲ کیلومتر مانده به سه‌راهی ویان به اورژانس کبودرآهنگ اطلاع‌رسانی شد.

وی اضافه کرد: ابتدا یک دستگاه آمبولانس (کُد عملیاتی) از کوریجان در محل حادثه حضور یافته و پس از تریاژ (جداسازی مصدومان بدحال نسبت به مابقی مصدومان) درخواست آمبولانس کمکی کرده و افرادی که وضعیت آن‌ها وخیم‌تر بود توسط آمبولانس متعلق به «روعان» به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کبودرآهنگ افزود: همچنین به دنبال درخواست تیم کمکی، یک دستگاه آمبولانس نیز از فامنین در محل تصادف حضور یافت و در مجموع ۶ مصدوم توسط سه کد عملیاتی و سه مصدوم که وضع مناسب‌تری داشتند پیش از رسیدن آمبولانس توسط خودروهای عبوری به مرکز درمانی منتقل شدند.

مرادی ادامه داد: مصدومان به مجتمع آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت شهر همدان اعزام شدند چراکه این بیمارستان دارای مرکز تروما و مجهز به دستگاه ارتوپدی، سی. تی. اسکن و دیگر تجهیزات موردنیاز برای درمان مصدومان ناشی از سوانح رانندگی است.

جانشین پلیس‌راه استان همدان نیز دراین‌باره گفت: کارشناسان پلیس‌راه درصحنه تصادف حضور یافتند و پس از
بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه عامل واژگونی این خودرو در نزدیکی کوریجان واقع در مسیر همدان - قزوین بوده است.

سرهنگ غلامعلی همایی بیان کرد: این مسیر جزو نقاط حادثه‌خیز نیست، هم‌اینک ۲ تن از مصدومان این سانحه در مجتمع آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت بستری هستند.

وی اظهار کرد: آمار واژگونی خودرو در همدان در فصل‌های مختلف سال متغیر بوده و در فصل‌های گردشگر پذیر به علت ورود مسافران به استان و آشنا نبودن آن‌ها به مسیر، افزایش می‌یابد.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است و سال گذشته ۴۶۴ نفر در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری آن جان باختند که این رقم نسبت به سال ۹۷ حدود هفت درصد معادل ۳۰ نفر افزایش داشته است.

کد خبر 508770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار همدان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha