مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

مدیرکل میراث فرهنگی‌ استان بوشهر با اشاره به خسارت واردشده به جامعه گردشگری گفت: به سبب ویروس کرونا تاکنون بر اساس ارزیابی انجام‌شده ۸۰ میلیارد تومان به جامعه گردشگری استان بوشهر خسارت واردشده است.

بوشهر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم،  محمدحسین ارسطوزاده  با تأکید بر توجه به سفرهای هوشمند اظهار کرد: در سفرها تصمیمات این است که سفرهای هوشمند از مبدأ تا مقصد تعریف و برنامه‌ریزی شود.

وی بیان کرد: جامعه گردشگری به سبب بیماری و ویروس کرونا دچار آسیب‌هایی شده است، رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امر مهم در مقابله با ویروس کرونا است که در همه سطوح باید این مهم موردتوجه قرار بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را مورد تأکید قرارداد و بیان کرد: در صورت نیاز به سفرهای ضروری، باید از مبدأ تا مقصد سفر هوشمند تعریف و برنامه‌ریزی شود تا شاهد بروز انتشار ویروس کرونا نباشیم.

وی با تأکید بر شکستن زنجیره انتقال کرونا بیان کرد: واحدهای اقامتی استان بوشهر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا پذیرای مسافران هستند.

ارسطوزاده حمایت از خسارت دیدگان در بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی را مورداشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: خسارت‌ها و آسیب‌های به جامعه گردشگری و صنایع‌دستی واردشده که برای جبران این خسارت‌ها برنامه‌های مهمی از سوی وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تدوین‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به خسارت واردشده به جامعه گردشگری گفت: به سبب ویروس کرونا تاکنون بر اساس ارزیابی انجام‌شده ۸۰ میلیارد تومان به جامعه گردشگری استان بوشهر خسارت واردشده است.

وی، استمهال پرداخت اقساط وام‌های پرداختی، توجه به بیمه تأمین اجتماعی و پرداخت بیمه بیکاری، معافیت مالیاتی به پروژه‌های گردشگری و پرداخت وام کم‌بهره به حوزه گردشگری و فعالان صنایع‌دستی ازجمله راهکارهای جبران خسارت کرونا ویروس به تأسیسات گردشگری و صنایع‌دستی است.

کد خبر 508740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha