مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

سرپرست امور آبفای حسن‌آباد شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران (شهرری) گفت: ۶۷۰ متر از شبکه آب حسن آباد فشافویه برای تامین آب انشعاب‌های جدید و تعادل بخشی فشار شبکه با صرفه جویی ۴۰ درصدی در هزینه‌های اجرایی، توسعه یافت و نوسازی شد.

آبرساني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس زنگویی اظهار کرد: طرح توسعه و نوسازی شبکه آب در حسن آباد با هدف تامین آب انشعاب‌های جدید واگذاری شده، تعادل بخشی فشار شبکه در برخی مناطق دارای افت فشار، کاهش حوادث شبکه و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از نظر کمیت و کیفیت آب انجام شده است.

زنگویی افزود: عملیات اجرایی این طرح توسعه از نیمه فروردین ماه ۹۹ با انجام عملیات لوله‌گذاری به طول ۲۰۰ متر از جنس چدن داکتیل و به قطر ۱۰۰ میلی متر در خیابان انقلاب حسن آباد آغاز  و طی آن ضمن آبرسانی به ۲۵ انشعاب جدید، فشار آب خیابان انقلاب تامین و متعادل شده است.

وی ادامه داد: در ادامه این طرح برای تامین فشار آب خیابان شریفی و مشترکین پروژه مهستان و همچنین آبرسانی به پارک بزرگ و جدیدالاحداث سردار شهید قاسم سلیمانی، در خیابان شریفی ۲۵۰ متر لوله گذاری انجام شد.

این مسئول به توسعه و نوسازی بیش از ۶۹۰ متر از شبکه آب حسن آباد در سال جاری با چهار میلیاردریال اعتبار اشاره کرد و  گفت: عملیات لوله گذاری به طول ۲۲۰ متر از جنس چدن داکتیل به قطر ۱۰۰ میلی متر در خیابان امام رضای ۲۱ برای آبرسانی به ۳۰ اشتراک این خیابان و تامین فشار قسمت جنوبی پروژه مسکن مهر البرز، بخش دیگری از این طرح بود که به همت گروه امداد و بهره برداری امور آب و فاضلاب حسن آباد و با نظارت و همکاری دفتر معاونت مهندسی توسعه آبفای منطقه  ۶ تهران (شهر ری) انجام شد.

زنگویی اضافه کرد: شبکه آب حسن آباد به دلیل توسعه و گسترش روزافزون حوزه شهری،  همواره نیازمند توسعه و نوسازی است و این کار در سال ۹۹ نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.

حسن آباد فشافویه با ۷۰ هزار جمعیت شهری و ۳۷ روستا در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرستان ری در مسیر جاده قدیم تهرانقم واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر به ۱۱ هزار و ۷۶ مشترک آب خدمات رسانی می‌کند.

کد خبر 508682

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha