سریال «مرثیه» یا «سرزده» به همت صدا وسیمای خراسان رضوی و شبکه یک سیما و با هدایت و مشارکت مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی، برای پخش در شب‌های قدر تولید شد.

سریال مرثیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این مینی سریال ۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای است و تصویربرداری آن ۶۰ روز در ایام بیماری کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به طول انجامید.
 
این سریال به کارگردانی بهادر اسدی در شرایط کرونایی ساخته شده است و سعی شده درباره ویروس کرونا اطلاع‌رسانی شود و سریالی به روز در خصوص پلیس و یگان ویژه و مواردی مثل توبه و بخشش است.
 
چکیده‌ای از داستان
 
اصلان و رضا دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه بوده‌اند که دست روزگار مسیر آنها را از یکدیگر جدا کرده است. رضا پلیس شده و اصلان به کارهای خلاف کشیده شده است. چهار سال قبل رضا موفق به دستگیری اصلان می‌شود.

امروز؛ اصلان از زندان آزاد شده و در شب نوزدهم ماه رمضان که همه چیز تحت تاثیر شرایط ویژه کرونا قرار دارد قصد انجام آخرین کارش و توبه کردن را دارد که با زده شدن رد آنها توسط یکی از افراد رضا تمام برنامه‌ریزی‌ها بهم ریخته؛ رضا و اصلان مجدد مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و این داستان ادامه دارد...

عوامل سریال مرثیه:

 تهیه‌کننده و کارگردان بهادر اسدی- مشاور کارگردان و ناظر کیفی: علیرضا ابوترابی - مجری طرح مهدی چراغی - نویسنده زامیاد سعدوندیان -  مدیر مالی: مینا صفریان - مدیر فیلمبرداری احمد گودرزی - طراح گریم شهرزاد عقیقی - طراح لباس: منیره ملکی - تدوین نوید توحیدی - طراح صحنه احمدرضا آخوندزاده - صدابردار امیر عاشق حسینی دستیار کارگردان سعید غلامی برنامه ریز سیامک دورانی - عکاس: نگار پورسعید  -بازیگران بهرنگ علوی علی انصاریان نسیم ادبی رویا میرعلمی یاشار هاشم زاده رامبد شکرابی امیربهادر اورعی؛ رحیم نوروزی؛ مریم مومن؛ نسرین ذبیحی، فائزه علی آبادی و با معرفی کوروش رحمانی و کیمیا خلج.
بازیگران خردسال: نیکادل یاحقی و ریحانه ابوترابی

 این سریال در ایام شب‌های قدر از شبکه اول سیما و سیمای خراسان رضوی پخش خواهد شد.

کد خبر 508657

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha