چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: بارش باران موجب لغزندگی محورهای مواصلاتی استان شده و ضرورت دارد رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

بارندگي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ عیسی گوهری اظهارکرد: امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹ تمام محورهای استان کردستان شاهد بارش باران و لغزنده است و شهروندان برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار با رعایت فاصله ایمن و نکات ایمنی رانندگی کنند.

وی اضافه کرد: هنگام بارندگی و لغزندگی جاده‌ها رانندگان باید سرعت مطمئن را جایگزین سرعت مجاز کرده تا در مواقع حساس مانع از بروز حوادث احتمالی شوند.

رئیس پلیس راه کردستان گفت: این پلیس همواره با استفاده از دوربین‌های ثابت و سیار و حضور ماموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: بارش باران در محورهای این استان از عصر روز گذشته ۱۶ اردیبهشت آغاز شده و هم اکنون شدت آن در مناطق غربی بیش از سایر نقاط است.

دانش زندی افزود: این بارش‌ها در محورهای منتهی به شهرستان‌های قروه، دهگلان و بیجار به صورت پراکنده و نقطه‌ای همراه با لغزش جاده‌ها است.

رئیس پلیس راه کردستاناضافه کرد: طبق اعلام هواشناسی کردستان بارش باران در این استان تا اواخر وقت امروز ادامه دارد و با توجه به این مساله توصیه می‌شود مسافران از تردد غیر ضرور در محورهای ارتباطی استان کردستان خودداری کنند.

وی یادآور شد: شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه‌های استان است اما توصیه می‌شود مردم از انجام سفرهای غیرضروری به‌ویژه در طول شب خودداری کنند.

کد خبر 508649

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha