سرپرست مدیریت سازمان آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشار به ممنوعیت رفت و آمد در آرامستان‌ها، براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا گفت: ورود شهروندان به آرامستان‌ها مرکز چهارمحال و بختیاری همچنان ممنوع است.  

آرامستان شهر کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین فتاحی، چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان متولی دفن اموات، دارای تجهیزات مناسب برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی گفت: دفن متوفی در این آرامستان با همراهی محدود انجام و تمامی الزامات بهداشتی، انجام می‌شود.  

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری در ادامه خاطر نشان کرد: برای حفظ سلامت شهروندان، از حضور افراد در آرامستان‌ها برای زیارت اهل قبور، ممانعت می‌شود و حداکثر حضور افراد برای تشییع و خاکسپاری فرد فوت شده کمتر از ۲۰ نفر است.  

فتاحی گفت: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، سازمان نسبت به حفاظت سلامت کارکنان و مراجعین با حساسیت ویژه برنامه‌ریزی کرد و با تاکید بر شدت نظارت، روزانه ۳ بار تمام محل‌های رفت و آمد و پر تردد مانند اداره متوفیات، ساختمان معراج، قبور و معابر، سرویس‌های بهداشتی و آمبولانس‌ها و ضدعفونی می‌شوند.  

فتاحی در پایان افزود: یک دستگاه آمبولانس ویژه برای متوفیان ناشی از کرونا و شبه کرونا اختصاص داده شده است، که همیشه ضدعفونی می‌شود و همچنین غسالخانه جدا برای غسل دادن متوفی کرونایی در نظر گرفته شده که پس از هر بار استفاده ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 508648

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha