همشهری آنلاین: معاون عملیات نیروی انتظامی از کشف 16 تن انواع مواد مخدر در سراسر کشور طی دو هفته گذشته خبر داد.

به گزارش فارس سردار اسکندر مومنی،معاون عملیات نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ هرگز کوتاه نخواهد آمد، کشف 16 تن مواد مخدر طی دو هفته گذشته خبر داد.

به گزارش فارس سردار اسکندری  با تاکید بر اینکه تلفن 110 پل ارتباطی مردم با پلیس است،تصریح کرد:طی دو هفته گذشته یک میلیون و 350 هزار نفر از شهروندان با مراکز پلیسی 110 در سراسر کشور تماس گرفتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس 400 هزار مورد آن منجر به عملیات پلیسی شده است، افزود:اخذ مشاوره و راهنمایی، ارائه اخبار و اطلاعات، خواسته‌های پلیسی، راهنمایی و رانندگی، دستگیری اراذل و اوباش، معتادان و... از مهمترین تماس‌هایی بود که مردم در این مدت با 110 داشتند. 

سردار مومنی که با سایت پلیس گفت‌و‌گو می کرد با اشاره به اینکه بیش از 80 هزار تماس تلفنی شهروندان در این مدت مربوط به نزاع و درگیری بوده است، تصریح کرد: طی دو هفته گذشته شرارت 14 درصد، نزاع ودرگیری 15 درصد، سرقت‌های مسلحانه 28 درصد، سرقت منزل 23 درصد وسرقت به عنف 13 درصد کاهش داشته است.

مومنی با بیان اینکه کشفیات مشروبات الکلی نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه قبل 35 درصد کاهش داشته است، گفت: طی دو هفته گذشته بیش از 16 تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های مختلف پلیسی از سوداگران مواد افیونی کشف وضبط شده است.

وی کشف یک میلیون و 800 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق و 516 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری را یکی دیگر از کشفیات پلیس طی دوهفته اخیر اعلام کرد.

معاون عملیات ناجا با تاکید بر افزایش مشارکت مردم با پلیس، کاهش جرایم فوق را حاصل تلاش پلیس و اجرای طرح‌های مختلف از سوی ماموران انتظامی در سراسر کشور به منظور برقراری امنیت در جامعه ذکرکرد.

سردار مومنی اشاره به اعمال قانون 200 هزار راکب موتورسیکلت متخلف گفت: طی دو هفته گذشته 62 هزار دستگاه موتورسیکلت درراستای طرح انضباط اجتماعی به علت تخلفات قوانین راهنمایی و رانندگی متوقف و به پارکینگ‌های سراسر کشور منتقل شدند.

کد خبر 50834

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز