شهردار آبدانان از شهروندان خواست با رعایت زمان جمع‌آوری زباله شهرداری را در داشتن شهری زیبا یاری کنند.

جمع‌آوری زباله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شاپور هادی‌زاده گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات حال حاضر شهری ما در استان ایلام زباله‌ها است که خارج از زمان تعیین‌شده جلو منازل شهروندان قرار می‌گیرد. برای جمع‌آوری صحیح این زباله‌ها باید میان پاکبانان شهرداری و شهروندان هماهنگی به وجود آید تا در زمان مشخصی که مأموران شهرداری اعلام می‌کنند شهروندان زباله‌های خود را کنار در منزل خود قرار دهند.

او با اعلام اینکه جمع‌آوری زباله در تمام مناطق شهر، هر شب انجام می‌شود اظهار کرد:طرح جمع‌آوری زباله‌ها از مناطق مختلف شهر طبق سنوات قبلی از ساعت ۹ شب به بعد انجام می‌شود و تا ساعت ۴ بامداد ادامه دارد.

هادی‌زاده از پاک‌سازی نهایی زباله‌ها به صورت روزانه نیز خبر داد و گفت: متاسفانه شهروندان در ساعات ابتدای روز اقدام به قرار دادن زباله‌های خود در معابر اصلی می‌کنند که سیمای نازیبایی به شهر می‌دهد.
او با اعلام این موضوع که هر بی‌نظمی کوچکی سیمای شهر را خراب می‌کند از مردم خواست برنامه جمع‌آوری زباله‌ها را که به صورت مداوم از طریق کانال‌های خبری و تلویزیون شهری اطلاع‌رسانی شده است رعایت کنند و در ساعات مقرر کیسه زباله خود را بیرون از منزل قرار دهند.

هادی‌زاده تاکید کرد: با رعایت نظافت توسط همه شهروندان و همچنین رعایت برنامه جمع‌آوری زباله‌ها، شهر زیباتر می‌شود.

او در پایان از سرکشی ماموران شهرداری به صورت روزانه از مناطق مختلف خبر داد و گفت: این افراد با بازدید از محلات، افرادی را که شب قبل در لیست جمع‌آوری زباله قرار نداشتند و زباله خود را بیرون از منزل گذاشته بودند شناسایی می‌کنند و با تذکر و آموزش، آن‌ها را به همکاری با شهرداری فرا می‌خوانند.

کد خبر 508260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha