نیکلاس کیج، ستاره هالیوودی برنده اسکار در یک مجموعه تلویزیونی نقش عجیب‌ترین باغ‌وحش‌دار آمریکا را بر اساس مستندی از شبکه نتفلیکس بازی می‌کند.

نیکلاس کیج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، این سریال داستانی با نام «ببر پادشاه» در شبکه CBS تولید می‌شود و کیج بازیگر اصلی آن خواهد بود. قهرمان یا ضدقهرمان داستان شخصیتی است موسوم به جو عجیب که گربه‌سانان بزرگ را در باغ وحش خود نگهداری می‌کرد و به دلیل دست داشتن در دنیای جنایت‌های زیرزمینی، به ۲۲ سال زندان محکوم شده است.

دیگر بازیگر اصلی «ببر پادشاه» کسی نیست جز کیت مکینان از برنامه زنده شنبه‌شب که قرار است نقش کارول بسکین، رقیب جو را ایفا کند. جو عجیب که این روزها دوران زندان خود را می‌گذراند، پیش‌تر اعلام کرده بود دوست دارد برد پیت بازیگر نقش او در سینما یا تلویزیون باشد؛ آرزویی که با انتخاب شدن کیج عملا بر باد رفته است.

مجموعه مستند «ببر پادشاه: قتل، ضرب و شتم و دیوانگی» ماه مارس امسال از شبکه نتفلیکس به نمایش درآمد و با داشتن بیش از ۶۴ میلیون بیننده، از مستندهای موفق ۲۰۲۰ لقب گرفت. علاقه مردم به دیدن دنیای عجیب و غریب جو باعث شد تولید پروژه داستانی زندگی او هم در دستور کار قرار بگیرد.

جو عجیب پس از آن شناخته شد که گزارش «سفری سیاه به دنیای مردی که دیوانه شد» در ماهنامه تگزاس انتشار یافت و توجه مردم را به دنیای دیوانه‌وار یک عاشق گربه‌سانان بزرگ جلب کرد. کیج ۵۶ ساله پس از بردن اسکار با «ترک کردن لاس‌وگاس» در ۱۹۹۶ در چند فیلم موفق دیگر بازی کرد و این نخستین حضور او در تلویزیون خواهد بود.

کد خبر 508195

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha