دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
۰ نفر

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، سامانه جدید بارشی فردا سه شنبه ۱۶ اردیبهشت به شکل رگبار و رعد و برق در غرب کشورمان فعال خواهد شد.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بر اساس انتشار اطلاعیه سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی جدیدی از فردا سه شنبه استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، غرب لرستان و ایلام را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این سامانه به شکل رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد رخداد تگرگ خواهد بود.

این سامانه استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، نیمه شمالی خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان و غرب مازندران را در روز چهارشنبه (۱۷ اردیبهشت) در بر خواهد گرفت که بالا آمدن آب رودخانه‌ها و احتمال برخورد صاعقه براثر فعالیت آن دور از انتظار نیست.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز (۱۵ اردیبهشت) نیز بارش‌هایی را در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهیم داشت و سامانه بارشی به تدریج از اواسط روز از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

کد خبر 508121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha