سهام داران اگر در مدت زمان تعیین شده به سامانه سهام عدالت مراجعه نکنند، روش آزادسازی غیرمستقیم برای آنها در نظر گرفته خواهدشد، بنابراین انتخاب روش غیر مستقیم از سامانه حذف شد.

سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سامانه سهام عدالت جهت رفع برخی از مشکلات کاربری، به روزرسانی شده و از امروز تغییرات ذیل در امکانات سامانه سهام عدالت ایجاد شده است:

با توجه به اینکه اگر سهامداران در مدت زمان تعیین شده به سامانه سهام عدالت مراجعه نکنند، روش آزاد سازی غیرمستقیم برای آنها در نظر گرفته خواهد شد، انتخاب روش غیر مستقیم از سامانه حذف شد.

بر اساس این خبر؛ اگر سهامداران سهام عدالت صرفاً مایل به انتخاب روش آزاد سازی بصورت مستقیم هستند، می‌توانند به سامانه الکترونیکی سهام عدالت مراجعه کنند بنابراین اگر سهامداران مایل به استفاده از روش غیر مستقیم برای آزاد سازی سهام عدالت خود هستند، نیاز به مراجعه به سامانه الکترونیکی سهام عدالت نیست. زیرا این روش به‌صورت پیش فرض برای سهامدارن در نظر گرفته می‌شود.

طبق آخرین به روز رسانی این سامانه اگر سهامداران سهام عدالت شماره تلفن همراهی که سابقا در سامانه سهام عدالت (در هنگام ثبت شماره شبا بانکی) ثبت کرده‌اند را نیز فراموش نموده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند وارد سامانه شده و شماره تماس جدید خود را بدون نیاز به شماره قبلی، به منظور انتخاب روش آزاد سازی بصورت مستقیم، ثبت کنند.

کد خبر 507765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزادوطن طلب امامچای IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    2 0
    چراماچندساله نمیتونیم ثبت نام کنیم چراهمه میگیرن مانمیتونیم بگیریم مگه ماغیرایرانیم
  • ح.م IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    3 0
    بنده به کدملی ...دستفروشم. ۵۴ سالمه مستاجرم. خانوار۴ نفره درآمدثابت ندارم. ۳ ماهه کرونا بیکارم کرده. معیار شناساییتون چیه که اسم من تو سایت سهام عدالت نیست.
  • حسام IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    5 1
    سلام چرا علکی میگین من وارد شدم شماره قبلی ازم خواستم