فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: ۲ سارقی که درپوش فاضلاب‌های شهری را به سرقت می‌بردند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی، سرهنگ رمضان الهوردیان در این خصوص اظهار کرد: در پی‌دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت درپوش فاظلاب‌های شهری در مراغه، طرح ویژه‌ای توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.  

سرهنگ الهوردیان گفت: ماموران با رصد اطلاعاتی، فنی و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیس، ۲ نفر متهم را با لباس شرکت‌های خدماتی حین سرقت در فاضلاب‌های شهری بایک دستگاه موتورسیکلت سه چرخه باری دستگیر کردند.  

وی بیان کرد: متهمان، در بازجویی‌ انجام شده، به سرقت ۱۲ عدد در فاضلاب درشهر مراغه و چند سرقت سایر وسایل اعتراف کردند.  

فرمانده انتظامی مراغه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، چند در فاضلاب به همراه سایر اقلام مسروقه کشف شده است، متهمان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.  

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و قطعات داخل خودرو در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری سارقان حرفه‌ای و اعتراف آن‌ها به ۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و اماکن خصوصی خبر داد.  

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی‌وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.  

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی، ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند، متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف کردند.  

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل داده شدند و از مردم خواست خودروها و اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مناسب مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.  

کد خبر 507472

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha