فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از یک پدر و دختر در آزادراه زنجان - قزوین، مقدار ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار رحیم جهانبخش افزود: پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر استان زنجان در راستای کنترل مسیرهای ارتباطی زنجان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شده و به‌منظور بررسی، آن را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۴۰ کیلوگرم تریاک که به طرزی ماهرانه در درون خودرو جاساز شده بود را کشف کرده و پدر و دختر را به‌عنوان متهم دستگیر کردند.

سردار جهانبخش افزود: این خودروی سواری به دلیل کشف و ضبط مواد مخدر توقیف شد متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به‌منظور اعمال قانون به مراجع قضایی زنجان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر بسیار جدی است و در صورت مشاهده با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کشف ۷ کیلو تریاک در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان زنجان گفت: مقدار هفت کیلوگرم تریاک که درون یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ جاساز شده بود در ورودی شهر زنجان، کشف و ضبط شد.  

سرهنگ سعید بابایی افزود: در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، حین کنترل خودروهای عبوری به این خودروی سواری مشکوک شدند.

وی اظهار کرد: راننده خودرو به‌محض مشاهده مأموران انتظامی از محل متواری شد اما با هوشیاری پلیس و با هماهنگی قضایی پس از تعقیب و گریز، این خودروی سواری توقیف و در بازرسی از آن این مقدار مواد مخدر به دست آمد.

بابایی تصریح کرد: در این رابطه راننده به‌عنوان متهم دستگیر شد و پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی استان شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

کد خبر 507245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha