شاید تنها این هواداران قدیمی تر فوتبال باشند که به یاد بیاورند روزگاری پرسپولیس بازیکن محجوبی داشت که تا زنگ مدرسه می‌خورد با شمایلی که بیشتر از یک بازیکن فوتبال به معلمی متین شبیه بود راهی ورزشگاه کارگران می شد تا در تمرینات سرخها شرکت کند.

پرسپولیس

همشهری آنلاین امروز ۱۲ اردیبهشت روز گرامیداشت مقام معلم است. در فوتبال ایران از مجید جلالی به عنوان آقا معلم یاد میشود. سرمربی ای که تا دهه اواخر دهه ۷۰ به عنوان معلم ورزش هم سابقه فعالیت داشت.

اما شاید تنها این هواداران قدیمی تر فوتبال باشند که به یاد بیاورند روزگاری پرسپویس بازیکن محجوبی داشت که تا زنگ مدرسه میخورد با شمایلی که بیشتر از یک بازیکن فوتبال به معلمی متین شبیه بود راهی ورزشگاه کارگران می شد تا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

علیرضا مافی نژاد مدافع سالهای میانی دهه ۷۰ پرسپولیس آن سالها به آقا معلم پرسپولیس شهرت داشت.مدافعی که حتی بعد از حضور ایویچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به تیم ملی ایران هم دعوت شد.

در واقع دلیل اصلی کنار کشیدن پرسپولیس از لیگ سال ۷۶ ازدیاد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای آماده سازی در مسیر جام جهانی بود.

علی مافی نژاد یکی از ۱۴ بازیکن دعوت شده از پرسپولیس در اردوی مقدماتی ایویچ بود. بازیکنی که شاید مشغله های زندگی مسیر زندگی او را تغییر داد تا مدافعی که از هر هیاهویی به دور بود در میان بازیکنان مدعی پرسپولیس قافیه را ببازد.

شاید یکی از بدشانسی های مدافع سابق پرسپولیس حضور در تیمی بود که مدافعانی چون افشین پیروانی، یحیی گل محمدی، بهروز رهبری فرد و مهدی هاشمی نسب داشت. 

در این عکس که مربوط به آخرین بازی مجتبی محرمی برای پرسپولیس پیش از رفتن به العربی قطر است مافی نژاد را در کنار مهدی هاشمی نسب می بینیم. 

کد خبر 506830

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha