مسئولان لیگ یک فوتبال فرانسه پاریسن ژرمن را قهرمان لیگ کرونازده ۲۰۲۰ و تیم‌های راهیافته به اروپا و سقوط‌کرده را معرفی کردند.

پاریسن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورواسپرت، تیم پاریسی که با ۱۲ امتیاز اختلاف (و یک بازی کمتر) نسبت به تیم دوم یعنی مارسی صدرنشین لیگ یک است، قهرمان فصل رو به پایان معرفی می‌شود. این در حالی است که اوایل هفته رویای قهرمانی پاریسن ژرمن تقریبا دست‌نیافتنی به نظر می‌رسید. حالا این تیم برای هشتمین فصل پیاپی قهرمان است.

رئیس جمهوری فرانسه و نخست‌وزیر پیش‌تر اعلام کرده بودند رویدادهای ورزشی این کشور تا ماه سپتامبر برگزار و انجام نمی‌شود. از این رو، ممکن بود لیگ یک فوتبال هم نیمه‌کاره و بدون قهرمان و سقوط‌کننده رها شود اما بر اساس میانگین امتیاز تیم‌ها قرار شد پاریسن ژرمن قهرمان باشد و مارسی و رن هم همراه تیم پاریسی به لیگ قهرمانان فصل آینده بروند.

تا هشتم مارس هر تیم در لیگ یک فرانسه ۲۸ بازی انجام داده و ۱۰ هفته تا پایان لیگ مانده بود؛ جز پاریسن ژرمن که ۲۷ بازی داشت. تیم‌های آمیان (تیم سامان قدوس) و تولوز به لیگ دو سقوط می‌کنند و نیم المپیک برای ماندن در لیگ یک باید یک بازی حذفی برگزار کند.

کد خبر 506751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha