رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: خوشبختانه در بودجه ۹۹ این امکان قانونی وجود دارد که برای پرداخت فوق العاده کرونا اقداماتی را انجام دهیم. در حال حاضر دستور العمل آن در حال تدوین است.

نوبخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در لایو اینستاگرامی خود گفت: خوشبختانه در بودجه ۹۹ این امکان قانونی وجود دارد که برای پرداخت فوق العاده کرونا اقداماتی را انجام دهیم. دستور العمل آن در حال تدوین است و به زودی پرستاران عزیز ان‌شاءالله آثارش را خواهند دید.

 وی ادامه داد: برای حل مشکلات جامعه پرستاری در ابتدا باید بنده بدانم که چه مشکلاتی برای این قشر وجود دارد. لایو اینستاگرام فرصت خوبی را فراهم کرده است تا بتوانم از مطالب و مشکلات پرستاران آگاه شوم و من از این جامعه به جهت انتقال مشکلاتشان قدردان هستم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مجدداً با تشکل‌های پرستاری مانند نظام پرستاری، آزمایشگاهیان بالینی و… جلسه خواهیم گذاشت و اگر نکته‌ای وجود دارد که هنوز مطرح نشده است از آن طریق می‌توانند به من منتقل کنند.

وی افزود: برای افزایش و ادامه استخدام پرستاران نیز با توجه به تأیید سازمان استخدامی و اداری مبنی بر نیاز به پرستار، ما از آن امکان بودجه‌ای استفاده خواهیم کرد تا با تجهیز بیمارستان‌های جدید به استخدام پرستار بپردازیم.

نوبخت گفت: از جامعه پرستاری درخواست دارم که در هفته آینده تمام خواسته‌هایشان را به تشکل‌ها منتقل کنند و آنها در جلسه مطرح کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که مشکلاتی که پرستاران در قالب کامنت می‌نویسند مرتفع کنیم و اگر هدف دیگری داشتیم سراغ لایو نمی‌رفتیم. امیدوارم بعد از جلسه‌ای که با تشکل‌های پرستاری خواهیم داشت، پرستاران محترم به جهت تحقق آنها اعلام رضایت کنند.

کد خبر 506549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    اول اگر جنابعالی قرار بود کاری انجام بدی باید توی این 7سال مدیریتت انجام میدادی.بعدهم به جای این وعده های توخالی فوق العاده ویژه پرستارا رو برقرار کن که هیئت امنا جلوی برقراریشو گرفته
  • م IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    5 0
    بله آقای نوبخت شما ظاهرا فقط با بازنشسته های فرهنگی مشکل دارید که نه ۵۰درصد، ونه رتبه بندی قبل وبعداز عید ونه حتی همانسازی شاملشون نمیشه؟؟!!!! ولی خدایی هست ودعای این همه بازنشسته وخانواده هاشون، که این مزایا میتونست کلی در زندگیشون تاثیر داشته باشه!!
  • کارافتاده تامین IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 1
    سلام خدمت آقای دکتر نوبخت مگر شما قول ندادید به ما که مارا هم خوشحال کنید منتظرم
  • حسن IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    2 0
    فوق العاده پرستاری و اورژانس ۱۱۵ واستخدام نیروهای قراردادی که بیش از ده سال میگذرد اجرا واقدام شود واین خاطره خوب را برای همگان به ارمغان بگذارید
  • محمد حسین IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    جناب آقاي نوبخت در حق بازنشستگان فرهنگي شش ماه اول 98 واقعا ظلم شد . نه پاداشي و نه رتبه بندي و نه افزايش حقوق مناسب . من نمي دونم چرا بايد اينقدر ظلم بشه .
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    آقای نوبخت ما خانواده ای هستیم که زنو شوهر بازنشسته هستیم من دو میلیون می گیرم و سوهرم یک میلیون و ششصد با سه بچه بزرگ تحصیل کرده بیکار حالا بگید ما چطور باید زندگی را اداره کنیم
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    آقای نوبخت درحق پرستاران وپیراپزشکان شرکتی خیلی ظلم میشه اونهم در این بحبوحه کرونا. نصف حقوق دیگر کادر. خواهشا رسیدگی کنین.