مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: بر اساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ تعداد ۷۵ نفر به‌عنوان سرباز معلم جذب آموزش‌وپرورش این استان می‌شوند.

سرباز معلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا دانش فر به رسانه‌ها اعلام کرد: داوطلبانی که برگه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت دارند فقط با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد که تاریخ اعزام به خدمت آنان ماه‌های تیر، مرداد و شهریور ۹۹ باشد، می‌توانند برای ثبت‌نام به اداره‌های شهرستان یا منطقه خود مراجعه کنند.

وی بیان کرد: اداره‌های شهرستان یا منطقه موظف هستند فهرست و مدارک افراد حائز امتیاز لازم را تا حداکثر تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۹ در اختیار هسته گزینش استان بوشهر قرار داده و هماهنگی لازم برای دریافت نظر نهایی تا حداکثر ۲۹ اردیبهشت به عمل‌آورند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه جذب استان، حوزه گزینش اداره‌های شهرستان یا منطقه موظف هستند نظر خود را از تاریخ ۱۵ اردیبهشت به حوزه ستادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام کنند تا اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی تا روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت به اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت ارسال شود.

دانش فر یادآور شد: داوطلبان هنگام ثبت‌نام، فرم تعهدنامه، فرم درخواست و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات گزینش فردی را تکمیل کرده و به ادارات شهرستان یا منطقه تحویل دهند.

وی عنوان کرد: داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند و این مهم باید به تائید اداره کل آموزش‌وپرورش استان برسد.

دانش فر با ممنوع دانستن به‌کارگیری معلمان وظیفه در بخش‌های اداری، مدارس شهری و مرکز استان، تأکید کرد: معلمان وظیفه فقط در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی در مناطق محروم روستایی به‌کارگیری خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف در آموزش‌وپرورش ممنوع است و انجام خدمت ضرورت، هیچ‌گونه حق استخدامی برای افراد در آموزش‌وپرورش ایجاد نمی‌کند.

دانش‌فر از داوطلبانی که درخواست معافیت تحصیلی یا معافیت پزشکی کرده‌اند خواست تا برای جلوگیری از حذف شدن از فهرست سرباز معلمی در مهلت ثبت‌نام نسبت به ابطال درخواست معافیت خود اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه مدت خدمت در برنامه سرباز معلم ۲ سال تمام است و ازاین‌رو باید افرادی انتخاب شوند که کسر خدمت ندارند، اعلام کرد: پذیرفته‌شدگان برنامه سرباز معلم برای خدمت ۲ سال تمام در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی در مناطق محروم روستایی در تاریخ اول تیر ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نظامی اعزام می‌شوند.

کد خبر 506481

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha