سخنگوی فدراسیون فوتبال نسبت به انتخاب استراماچونی برای تیم ملی واکنش نشان داد

استراماچوني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شایعه تماس از سوی فدراسیون فوتبال با استراماچونی عنوان کرد: «هیچ تماسی از سوی مقامات فدراسیون فوتبال ایران با استراماچونی وجود نداشته است. این مبحث قطعا شایعه بوده و به عنوان مبحثی به دور از واقعیت تکذیب می‌شود.

وی افزود: بر این اساس دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و هرگونه گمانه زنی درباره تماس فدراسیون با مربیان دیگر رسما تکذیب می‌شود.»

در برخی رسانه ها عنوان شده بود که با توجه به تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی فدراسیون فوتبال به دنبال جایگزینی برای اسکوچیچ است. همچنین جانلوکا دی مارتزیو  خبرنگار ایتالیایی در سایت خود عنوان کرده که «آندره استراماچونی به فکر بازگشت به ایران است. سرمربی سابق اینتر پس از تجربه قبلی خود با استقلال در حال مذاکره است تا سرمربی بعدی تیم ملی ایران شود. این کار مذاگره همچنین تا پیش از این به جیانی دی بیاسی ارائه شده است و تغییر احتمالی در صدر فدراسیون می تواند جایگزینی فوری در نیمکت تیم ملی ایران را ایجاد کند. همچنین وضعیت آینده دراگان اسکوچیچ در نیمکت ایران  در هاله ای از ابهام قرار دارد و ایران برای امیدوار ماندن به صعود به جام جهانی قطر باید بازی های آتی خود در دور مقدماتی را با پیروزی پشت سر بگذارد. حضور استرا روی نیمکت ایران بسیار جالب توجه خواهد بود پون بسیاری از بازیکنان به دلیل تجربه حضور او در استقلال در حال حاضر با او آشنا هستند. استرا می تواند برای هدایت تیم ملی به ایران برگردد و می تواند مسئول  تیم ملی ایران در بازی های تعیین کننده جام جهانی باشد.»

کد خبر 506232

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha