سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

شرایط کرونایی کشورهای اروپایی هر چند سخت است اما اتحادیه فوتبال قاره اصرار به ادامه فصل مسابقات دارد.

لوگوی یوفا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، تقریبا همه   لیگ های فوتبال قاره سبز به خاطر شیوع کرونا از اوایل ماه مارس دچار تعلیق و سکون هستند.

در بسیاری از کشورها به خاطر وجود شرایط ناپایدار، هنوز تکلیف لیگ های ناتمام قاره مشخص نیست. البته کشوری مثل هلند بعد از چندین هفته انتظار ۲ روز قبل لیگ بدون نتیجه خود را به پایان رساند و اعلام کرد از اواخر تابستان فصل جدیدی را آغاز می کند.

طبق نوشته روزنامه دیلی میل انگلیس، اتحادیه فوتبال اروپا هر چند اوضاع کشورها را از نظر گستردگی ویروس کوید ۱۹ به خوبی درک می کند، اما اصرار دارد مسابقات به دلایل متعدد از سرگرفته شوند.

این نشریه افزود: هرچند تاریخ مشخصی برای ادامه رقابت ها وجود نداردو همه چیز به وضعیت پساکرونایی کشورهای قاره سبز بستگی دارد، اما یوفا خواهان ادامه مسابقات محلی  و قاره ای است.

براساس همین نوشته، عالی ترین سازمان فوتبال اروپا به اتحادیه انگلیس و دیگر اعضا، ۴ هفته فرصت برای برنامه ریزی و طراحی ادامه مسابقات، زمان داده است.

آلکساندر چفرین، رئیس یوفا خود در تماس های با روسای اعضای خود این موضوع را گوشزد کرده که سازمانش حامی آنها خواهد بود و در عین حال برنامه از آنها برای ادامه فصل جهت ایجاد هماهنگی کامل می خواهد.

این رئیس و سازمانش مطلوب ترین سناریو را در این می دانندکه مسابقات ناتمام فصل جاری، تکمیل شوند و باشگاه ها بتوانند با شایستگی به رقابت های فصل آینده اروپایی راه پیدا کنند.

کد خبر 506112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha