مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
۰ نفر

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با اشاره به افزایش تصادف منجر به فوت در این استان گفت: تصادف‌های رانندگی ۲۹۸ نفر در استان را سال ۹۸به کام مرگ کشید.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  مهدی نوروزی افزود: آمار، نشان دهنده افزایش سه درصدی تصادف‌های منجر به فوت استان سمنان در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: ۲۹۰ نفر در حوادث رانندگی سال ۹۷ کشته شدند و برای کاهش آمار سوانح رانندگی در زمینه فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن باید بیش از پیش کار کرد.

وی بیان کرد: سال گذشته پنج‌هزار و ۸۲۸ نفر به دلیل  تصادف‌های رانندگی در استان سمنان مصدوم شدند و در پزشکی قانونی استان مورد معاینه‌های بالینی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان اضافه کرد: آمار نشان دهنده افزایش پنج درصدی تصادف‌های جرحی سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال  ۹۷است.

نوروزی خاطرنشان کرد: پنج هزار و ۵۶۲ نفر در تصادف‌های رانندگی در استان سمنان در سال ۹۷ آسیب دیدند و در پزشکی قانونی استان مورد معاینه بالینی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: آمار تصادف‌های منجر به جرح و تصادف‌های منجر به فوت مربوط به مجموع تصادف‌های درون شهری و برون شهری استان سمنان است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: رعایت اصول ایمنی نکته مهم در کاهش تصادف‌های رانندگی است و انتظار می‌رود رانندگان برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ همواره رعایت نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

بر اساس آمار پلیس راه استان سمنان آمار فوتی‌های ناشی از تصادف‌های رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان در سال ۹۸ با افزایش یک درصدی نسبت به سال ۹۷ به ۲۷۴ نفر رسید.

کد خبر 505929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha