شامگاه یکشنبه هفتم اردیبهشت لوریس چکنواریان استاد موسیقی، آهنگساز و رهبر ارکستر با حضور در پخش زنده اینستاگرامی نت‌گپ یونسکویی، با آرش امینی گفت‌وگو خواهد کرد.

چکناواریان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، لوریس چکنواریان استاد موسیقی، آهنگساز و رهبر ارکستر ساعت ۲۲:۳۰ روز یکشنبه هفتم اردیبهشت با حضور در پخش زنده اینستاگرامی نت‌گپ یونسکویی، با آرش امینی گفت‌وگو خواهد کرد.

آرش امینی از مدیران این پروژه درباره برنامه یاد شده توضیح داد: یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ برنامه نت‌گپ‌های یونسکویی به ملاقات با چهره جهانی موسیقی ایران، لوریس چکنواریان  اختصاص دارد. در این برنامه ضمن مرور آثار و خاطرات وی به بررسی و تفسیر آخرین ساخته‌های این هنرمند ارزنده از زبان خود او خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: برنامه «نِت گَپ‌های یونسکویی» از اول اردیبهشت از سوی کمیسیون ملی یونسکو- ایران آغاز به کار کرده و در مدت زمان برگزاری این برنامه، اساتید و فرهیختگان عرصه هنر و ادبیات همچون استادان دادبه، رضوانی، محبتی، ماحوزی، شهبازی و دکتر انور، با حضور در پخش زنده اینستاگرامی، در باب مشاهیر فرهنگ و ادب کشور گفت‌وگو کرده‌اند. همچنین اساتیدی در حوزه موسیقی و آواز نیز در این نت‌گپ‌ها به هنرنمایی پرداختند.

این استاد موسیقی و رهبرارکستر اظهار امیدواری کرد در روزهای آتی شاهد حضور دیگر اساتید موسیقی در نت‌گپ‌های یونسکویی باشیم.

کد خبر 504841

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha