یک روزنامه انگلیسی راز سخنان عجیب رئیس‌جمهور آمریکا درباره تزریق مواد ضدعفونی به بدن را فاش کرده است.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، یک رسانه انگلیسی راز سخنان عجیب «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا درباره تزریق مواد ضدعفونی‌کننده به بدن برای مبارزه با ویروس کرونا را فاش کرد. 

روزنامه گاردین نوشته رئیس یکی از گروه‌های فعال در زمینه دلالی مایع سفیدکننده و ضدعفونی‌کننده که در حال تبلیغ این ماده به عنوان «درمانی معجزه‌آسا» برای کرونا بوده هفته گذشته نامه‌ای به ترامپ نوشته است. 

«مارک گرینون» در نامه‌ به ترامپ نوشته است که کلرین دی‌اوکساید «یک ماده سم‌زدای شگفت‌انگیز است که می‌تواند ۹۹ درصد از عوامل بیماری‌زا در بدن را از بین ببرد.» او در این نامه همچنین نوشته این ماده می‌تواند انسان را «از شر کووید-۱۹ خلاص کند.»

ترامپ چند روز بعد از این نامه در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که می‌توان از این ماده برای از بین بردن کرونا استفاده کرد.

ترامپ در نشست خبری روز پنجشنبه گفت: «مواد ضدعفونی‌کننده ظرف یک دقیقه ویروس کرونا از کار می‌اندازد. ظرف یک دقیقه! راهی هست که بتوانیم آن را به داخل بدن تزریق کنیم یا با آن [ریه‌ها] را شستشو دهیم؟ جالب است این را چک کنیم».

ترامپ در سخنرانی پنجشنبه اشاره‌ای به منبع استدلال خود اشاره نکرد، اما روزنامه گاردین نوشته دلال‌های مواد ضدعفونی‌کننده در روزهای اخیر مستقیماً تلاش کرده‌اند به ترامپ نزدیک شوند.

طبق گزارش این روزنامه گرنون خودش را رهبر کلیسایی در فلوریدا می‌داند اما حقیقت این است که گروه او بزرگترین تولیدکننده و توزیع‌کننده کلرین دی‌اکسید است و در تبلیغاتش ادعا می‌کند که این ماده می‌تواند ۹۹ درصد اکثر بیماری‌ها را از بین ببرد.

کد خبر 504583

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    بر فرض که به این توصیه عمل شود آیا شرکت سازنده مواد ضد عفونی کننده فکر نکرده که بعدا برای بالا رفتن آمار مرگ و میر ناشی از تزریق این مواد به مبتلایان جه جوابی بدهد ؟!