چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
۰ نفر

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از آغاز طرح نظارت بر بازار آبادان و برخورد با گرانفروشان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

بازار

به گزارش همشهری آنلاین، حسین عیسی‌زاده‌ دریس چهارشنبه ۳ اردیبهشت در گفت‌وگو با ایرنا افزود: طرح نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات، بهداشت، اماکن و فرمانداری آبادان آغاز شد.

وی بیان کرد: در بازارهای آبادان هیچ کمبودی وجود ندارد و همه اقلام مورد نیاز تامین شده است. برای کنترل قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان، بازرسی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود.

این مسئول به استقرار بازرس ویژه نظارت بر قیمت‌ها و توزیع در میدان تره‌بار آبادان اشاره کرد و افزود: فروشگاه‌های عرضه‌کننده اجناس با نرخ مصوب موظف‌ هستند تابلوی درج قیمت اجناس اداره صنعت، معدن و تجارت را در فروشگاه نصب کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت:۲۰ نفر از شهروندان آبادانی به عنوان بازرس افتخاری نظارت بر قیمت‌ها را برعهده دارند و با واحدهای صنفی که به هشدارها و رعایت نکاتی بهداشتی توجه نکنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ سامانه پیگیری شکایات مردمی تماس بگیرند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری آبادان نیز گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان میوه و تره بار با قیمت مصوب در ۱۰ نقطه از شهر آبادان عرضه می‌شود.

بتول سعیدی‌زاده افزود: به منظور کنترل قیمت زولبیا در ماه مبارک رمضان ۱۵ تن شکر به اتحادیه قنادان شهرستان آبادان تحویل شد تا بین قنادی ها توزیع شود.

کد خبر 503982

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha