مشاهده یک شیء پرنده دنباله‌دار نورانی در آسمان انگلیس خبرساز شده است.

شیء پرنده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این شیء درخشان نارنجی رنگ بعدازظهر روز یکشنبه در آسمان شمال شهر "هال" دیده شد. بنا به گفته شهروندان محلی این شیء درخشان نارنجی رنگ در حالی که دنباله‌ای آتشین داشت به آرامی در آسمان حرکت می‌کرد و دقایقی بعد ناپدید شد.

"رِبِکا هولمِس" یکی از شاهدان عینی اهل منطقه بِرَنشولم در باغ خانه‌اش بود که ناگهان این شیء را در آسمان مشاهده کرد. او به Hull Live در این باره گفت: «من در باغ نشسته بودم و شوهرم در حال باغبانی بود. ناگهان یک شیء نارنجی رنگ که در حال سوختن بود توجهم را جلب کرد. خیلی آرام حرکت می‌کرد و به نظرم نمی‌توانست یک ستاره باشد. واقعا عجیب به نظر می‌رسید. شبیه به یک هواپیما، موشک یا چیزی شبیه به این‌ها بود. وقتی روی خانه‌ها حرکت می‌کرد حرکت آرامی داشت. حتی به نظر من لحظاتی در آسمان ثابت شد و سپس ناپدید شد.»

شاهد عینی دیگر گفت: «این شیء پرنده ناگهان در آسمان ظاهر شد و بعد از دقایقی باز ناگهان ناپدید شد. یک دنباله آتشین عجیب داشت.»

انتشار این تصاویر و مشاهدات شاهدان عینی در حالی خبرساز شد که مرکز نجوم ایرلند اعلام کرد این شیء پرنده در واقع یک ماهواره چینی بوده که وارد جو زمین شده و نور زیادی ایجاد کرده است. بنا به توئیت منتشرشده مرکز نجوم ایرلند و بنا به ادعای یکی از اعضای برجسته این مرکز گمان می‌رود این شیء درخشان، بدنه یک موشک چینی بوده که در سال ۲۰۱۶ برای قراردادن نوعی ماهواره GPS  به فضا پرتاب شده بود که اکنون وارد جو زمین شده است.

گفتنی است هفته پیش نیز این شیء درخشان در آسمان "استِرتِم" در کمبریج شرقی انگلیس مشاهده شده بود.

کد خبر 503974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha