چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

سازمان نظام پزشکی کشور برای ثبت لحظه‌های ماندگار مقابله با کرونا یک پروژه را کلید زد.

ثبت لحظه‌های ماندگار مقابله با کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد کیالاسار دبیر پروژه «کرونا روایت: ثبت لحظه‌های ماندگار» سازمان نظام پزشکی کشور گفت: این سازمان برای ثبت لحظه‌های ماندگار در مقابله با کرونا و به منظور احترام به ایستادگی و ایثار کادر بهداشت و درمان پروژه «کرونا روایت: ثبت لحظه‌های ماندگار» را اجرا می‌کند.

کیاسالار بیان کرد: این طرح قرار است با شعار «روایت شما از کرونا چیست» برگزار شود و همه هنرمندان و کادر بهداشت و درمان کشور در ۷ بخش مختلف می‌توانند در این طرح شرکت کنند و مشارکت داشته باشند.

وی افزود: این هفت بخش شامل  کرونا به روایت سینما (فیلم موبایلی، فیلم مستند، فیلم کوتاه، ویدیوکلیپ، نماهنگ، پویانمایی، برنامهٔ‌ تلویزیونی و فیلم‌ داستانی)، کرونا به روایت ادبیات (داستان کوتاه، داستانک، روایت و شعر)، کرونا به روایت تصویر (عکس، طرح، کارتون، پوستر، خط و نقاشی)، کرونا به روایت رسانه (یادداشت و گزارش)، کرونا به روایت علوم انسانی سلامت (اخلاق پزشکی، فلسفه پزشکی، آموزش پزشکی و جامعه‌شناسی پزشکی)، کرونا به روایت پژوهش (مقالهٔ علمی) و کرونا به روایت ایثار (درباره شهدای سلامت) است.

کیاسالار گفت: متقاضیان تا ۱۵ تیر ۹۹ فرصت دارند با مراجعه به وب سایت سازمان نظام پزشکی به آدرس irimc.org نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام در سامانه «کروناروایت: ثبت لحظه‌های ماندگار» اقدام کنند.

کد خبر 503939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha