یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بعد اتمام دوران کرونا با توجه به نزدیکی به دوران انتخابات ریاست جمهوری، در جبهه اصلاح‌طلبان برای این انتخابات آماده می‌شویم.

علی صوفی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی صوفی در پاسخ به این پرسش که بعد از پایان کرونا چه برنامه‌هایی را دنبال خواهد کرد اظهار کرد: من مسئولیتی در دولت یا بخش خصوصی ندارم و مدتی  بازنشسته به حساب می‌آیم. به جز مطالعه امور سیاسی و مصاحبه با رسانه‌ها به فعالیت‌های سیاسی خواهم پرداخت.

وی ادامه داد: فعالیت ما در عرصه سیاست داخلی به قوت خود باقی است. به عنوان دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات در جهت توسعه و استقرار حزب در استان ها تلاش خواهم کرد. ما در حزبمان در همه استان ها شورای مرکزی را راه انداخیتم و در شهرستان ها دفاتر حزبی خود را مستقر  کرده‌ایم.

صوفی افزود: عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان هستیم. اگر شرایط عادی شود جلساتمان  باتوجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری قطعا شکل می گیرد و خیلی فشرده کار خواهیم داشت.

این عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره کاندیداهای احتمالی این جریان نیز به خبرآنلاین گفت:  ممکن است که راجع به بعضی مصادیق گمانه زنی ها و قضاوت هایی درباره افرادی مثل آقای جهانگیری که در سال ۹۶ کاندیدا بود یا آقای عارف کاندیدای سال ۹۲ بشود. اما نظر  من این است که الان نمی شود اوضاع را به گونه ای ارزیابی کرد که ما را به اهدافی که در ۱۴۰۰ داریم برساند. 

وزیر دولت اصلاحات تاکید کرد: مردم دیگر با کاندیداهای دست دوم، اجاره ای و ... پای صندوق رأی نمی آیند بنابراین در انتخابات ۱۴۰۰ اگر کاندیدای اصلی ما وارد صحنه شود شاید مردم تصمیم بگیرند که پای صندوق بیایند.

کد خبر 503842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    3 0
    خاتمی که کارنامه موفقی داشت اصلاح‌طلبان درسال ۸۴ شکست خوردند. با عملکرد ضعیف دولت روحانی، نه عارف و نه جهانگیری که در این چهار سال بسیار منفعل بودند در انتخابات بعدی راه بجایی نخواند برد.