معاون عمرانی استاندار مازندران کناره‌گیری متخصصان چینی در ساخت نرم‌افزار مورد نیاز زباله‌سوز نیروگاه نوشهر را دلیل تاخیر در افتتاح این پروژه زیست‌محیطی اعلام کرد.

نیروگاه زباله‌سوز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان پیشرفت نیروگاه زباله‌سوز نوشهر و ساری را مطلوب ارزیابی کرد.

رازجویان با اشاره به پیشرفت قابل توجه زباله‌سوز ساری از شهرداری مرکز استان و پیمانکار این پروژه خواست تا با جدیت بیشتری پای کار باشند تا زودتر زباله‌سوز بهره‌برداری شود.

وی افزود: ساری مرکز استان و پیشانی منطقه به شمار می‌رود و مدیریت زباله در آن از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم هرچه زودتر با تکمیل نیروگاه زباله‌سوز شاهد احیای مرکز دفن و انباشت زباله در منطقه باشیم و انتظاری که از شهرداری ساری داریم این است که روند تکمیل پروژه را سرعت بخشد.

رازجویان درباره پروژه نیروگاه زباله‌سوز نوشهر با بیان اینکه این نیروگاه بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای منطقه از اهمیت برخوردار است، افزود: قرار بود نرم‌افزاری که ارکان زباله‌سوز را مدیریت می‌کرد از چین وارد شود که شرکت چینی طرف قرارداد، همکاری نکرده است.

وی ادامه داد: این قطعه نرم‌افزاری ازسوی متخصصان داخلی و براساس قطعه موجود در نیروگاه زباله‌سوز تهران تهیه و تولید شد و آماده نصب است و بزودی این نیروگاه با پایان یافتن بیماری کرونا افتتاح می‌شود.

کد خبر 503812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha