نیمه‌های شب بود که راننده یک خودرو سواری در مسیر تاریک و باریک جاده امامزاده بی بی شهربانو دچار حادثه‌ای عجیب شد و ده‌ها متر به دره سقوط کرد.

سقوط خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۲۳:۱۴ دقیقه سه شب قبل، شاهدان در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از وقوع حادثه سقوط یک دستگاه خودروی سواری در دره کوه‌های بی بی شهربانو واقع در جاده امین‌آباد، جاده معدن خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ و گروه امداد و نجات ۶ و ۱۷ را به محل حادثه روانه کرد.

آن‌طور که افسر آماده عملیات منطقه هفت آتش‌نشانی روایت می‌کند، یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ در حال حرکت در یکی از جاده‌های کوه بی بی شهربانو به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود خارج شد و به داخل دره‌ای با عمق ۱۵۰ متر، به پایین سقوط کرد و در عمق ۱۰۰ متری دره متوقف شده بود.

امیر اصلان عزیزی این را هم گفت که آتش‌نشانان با استفاده از ابزار مخصوص نجات و با برپایی کارگاهی مناسب در بالای دره، به خودرو دسترسی پیدا کرده و پس از تثبیت کردن خودرو و ایمن‌سازی کامل موفق شدند راننده خودرو که زنی ۳۳ ساله بود را از داخل خودرو به بیرون هدایت کرده و سرانجام با احتیاط به پایین دره و به سطح جاده منتقل کنند.

نکته جالب و خوشایند در این حادثه این بود که خوشبختانه به این زن مصدومیت جدی وارد نشده بود و البته با توجه به اینکه وی دچار شوک عصبی شده بود، عوامل اورژانس این شخص را به بیمارستان انتقال دادند.

کد خبر 503479
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha