مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۳۴ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک و ۲۵ کیلو و ۴۴۰ گرم حشیش از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ ایرج خانی‌پور سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۹۹ افزود: در پی تلاش‌های اطلاعاتی به‌عمل‌آمده، مشخص شد یک نفر از این متهمان در پوشش خانواده و به همراه ۲ نفر دیگر از سوداگران مرگ و با استفاده از شیوه‌های مختلف به انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی به غرب کشور اقدام می‌کنند.

وی اظهار کرد: پلیس توانست با تکیه‌بر تخصص و شگردهای خاص پلیسی، متهمان را شناسایی کند، پلیس در ادامه تحقیقات انجام شده پی برد این سوداگران مرگ، مقداری مواد مخدر را از استان‌های مرکزی کشور بارگیری کرده و در حال انتقال به غرب کشور هستند.

خانی‌پور تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان توانستند خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در آزادراه زنجان - قزوین، شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی و هوشمندانه، آن را متوقف کنند.

وی اظهار کرد: در بازرسی به‌عمل‌آمده از این خودروی سواری، این مقدار مواد مخدر کشف و یک نفر به همراه خانواده و ۲ قاچاقچی دیگر در دام قانون گرفتار شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل و تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

وی بیان کرد: همه مردم برآثار مخرب مواد مخدر آشنا هستند و بی‌شک احساس مسئولیت مردم در امر مبارزه با پدیده شوم و خانمان‌سوز موادمخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و همچنین ارائه اطلاعات و اخبار مربوط به این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  می‌تواند پلیس را دربرداشتن گام‌های مؤثرتر در خصوص مبارزه و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، یاریگر باشد.

کد خبر 503384

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha