سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران به همراه معاونان خود از پیشرفت پروژه‌های فرهنگی، تفریحی و تفرجی که در اراضی عباس آباد در حال اجراست بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، در این بازدید اتابکی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گزارش کاملی از پیشرفت مراحل اجرای پروژه‌ها به شهردار تهران ارائه کرد.

همچنین گزارشی از مراحل اجرای پروژه‌های بوستان آب و آتش، بوستان بنادر، بوستان جستجو، بوستان و کره منظومه شمسی، مسیر پیاده رو، دوچرخه‌رو و درشکه روی 5/3 کیلومتری ،احداث پل بزرگ دوچرخه رو و عابر روی بزرگراه همت ،بازار گل و گیاه اراضی عباس آباد ،دریاچه بوستان نوروز (به نام مازندران شمالی و جنوبی)، بوستان توشه، احداث کامل خیابان 1950 متری مولانا و دیگر پروژه‌های فرهنگی و تفریحی در اراضی عباس آباد به دکتر قالیباف و هیات همراه ارائه کرد.

در ادامه این بازدید طی جلسه‌ای که در محل دفتر شرکت برگزار شد،  نقشه و طرحهای باغ هنر به تصویب رسید که مقرر شد اجرای پروژه باغ هنر شامل باغ ایرانی، نگارستان هنر، خانه شعر، خانه موسیقی، خانه معماری و سالن اجتماعات در زمینی به مساحت 47000 مترمربع و زیر بنای 28000 مترمربع که بخش عمده آن در زیر زمین ساخته می‌شود، از تابستان امسال آغاز شود.

کد خبر 50328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز