معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا ۶ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی از محل کمک‌های مردمی تهیه و میان بیماران خاص قزوین توزیع می‌شود.

بسته بهداشتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  داود ارجینی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون هزار و ۵۰۰ سبد غذایی میان اقشار آسیب پذیر در سطح استان توزیع شد و همچنین با هماهنگی خیران سه هزار پرس غذا برای بیماران بستری در نقاهتگاه استان طبخ و توزیع گردید.

وی اضافه کرد: یک مجموعه خیریه نیز روزانه ۵۰ پرس غذا را به هلال احمر استان تحویل می‌دهد که در محلات کم برخوردار قزوین توزیع می‌شود.

ارجینی افزود: تاکنون ۳۶ هزار بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی، دستکش و ماسک میان اقشار مختلف جامعه توزیع شده و داوطلبان هلال احمر استان در کارگاه‌های مختلف تولید ماسک در سطح استان مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: اهدای ۲۰۰ عدد گان کاملاً استریلیزه، تولید و توزیع آب میوه کاملا بهداشتی در نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط خیران و اعزام داوطلبانه ۳۷ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر به بیمارستان‌های ویژه کرونا برای خدمات رسانی به بیماران از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

ارجینی گفت: همچنین ۲۲ مددکار جمعیت هلال احمر استان در نقاهتگاه و بیمارستان‌های رازی، بوعلی، شفا و ولایت که محل بستری بیماران کرونایی است، حضور یافته و ضمن مشاوره به بیماران، اقشار آسیب پذیر را برای حمایت‌های مالی به هلال احمر معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به راه اندازی پویش سهم من در کرونا در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: این پویش با هماهنگی ستاد کمک‌های مؤمنانه برای جمع آوری کمک‌های مردمی راه اندازی شد و تاکنون بیش از ۳۰۰ میلون ریال پول نقد به آن واریز شده و پنج تن برنج نیز اهدا گردیده است.

ارجینی از شهروندان درخواست کرد: برای حمایت از اقشار آسیب پذیر از کرونا به پویش سهم من در کرونا بپیوندند و کمک‌های خود را به شماره حساب ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷ واریز کنند.

کد خبر 503064

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha