مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، با بیان اینکه ۷۵ درصد افزایش ترافیک نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم، گفت: از ابتدای صبح امروز ۳۱ فروردین ماه بار ترافیکی در معابر و بزرگراه‌ها، مخصوصا مرکز شهر سنگین بوده و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

ترافیک تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد تا پایان هفته اول اردیبهشت ماه طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا اجرا نشود.

وی ادامه داد: بر این اساس که به مرور مشاغل و ادارات به صورت یک سوم و دو سوم شروع به کار خواهند کرد و برخی از مشاغل و صنوف  کم‌خطر نیز بازگشایی  می‌شوند، پیش‌بینی می‌کردیم میزان ترددها در سطح شهر افزایش پیدا کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با تاکید بر اینکه افزایش ترافیک نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۵ درصد افزایش یافته  است گفت: تقریبا  مرکز شهر تهران با ترافیک بسیار سنگینی روبه‌رو بود و به اصطلاح برخی دوستان، پارکینگ شده بود.

سردار مهماندار افزود: از ابتدای صبح امروز یکشنبه بار ترافیکی در معابر و بزرگراه‌ها، مخصوصا مرکز شهر سنگین گزارش شده است و این  شرایط  همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همکاران بنده تا پاسی از شب فعالیت دارند گفت: اگر قرار باشد ترددها به این شکل ادامه داشته باشد، برای مردم خسته‌کننده و بر صنوفی که باز شدند می‌تواند تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: تهران در اولین روز فاصله‌گذاری هوشمند چقدر شلوغ شد ؛ ۶ تصویر از ۶ منطقه را ببینید | واکنش پلیس

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه با تمام توان در آماده‌باش هستیم تا بتوانیم تسهیلات لازم را برای شهروندان فراهم کنیم، گفت: به علت نبود پارکینگ در محدوده مرکز شهر و به دلیل نبود جای پارک، شهروندان به صورت دوبله پارک می‌کنند و این مسئله بیشتر به ترافیک دامن می‌زند.

سردار مهماندار گفت: اگر قرار باشد شهروندان بدین نحو وارد شوند مشکلات زیادی را خواهیم داشت. شهروندان صبر و تحمل بیشتری داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا مشکلات کمتری داشته باشیم.

در ادامه گزارش صدا و سیما را از وضعیت نامطلوب معابر و بزرگراه‌ها در پایتخت در دومین روز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی می‌بینید.

کد خبر 502841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha