مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

شهردار کرمان گفت: قطع درختان در جنگل قائم را تکذیب می‌کنم. به مدیرعامل سازمان بهشت زهرا تاکید کرده‌ام به منظور توسعه آرامستان حق قطع حتی یک اصله درخت را هم ندارد.

جنگل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سید مهران عالم‌زاده اظهار کرد: مدیرعامل بهشت زهرا اطمینان خاطر داده که نه فقط تاکنون درختی در این منطقه قطع نشده است، بلکه از این پس هم این اتفاق رخ نخواهد داد.

شهردار کرمان بیان کرد: اگر بنا به ضرورتی نیاز به جابه‌جایی درخت باشد،  امکانات جابه‌جایی درخت را داریم اما تاکنون چنین موردی هم وجود نداشته است.

عالم‌زاده گفت: اگر کسی قطع حتی یک اصله درخت در جنگل قائم را ثابت کند، نه تنها به او جایزه می‌دهم بلکه با مدیرعامل مربوطه هم به دلیل این‌که این کار را بدون اجازه انجام داده است، شدیدا برخورد می‌کنم.

وی بیان کرد:  قبور در مکانی است که درخت وجود ندارد؛ در نقشه‌های گوگل وضعیت درختان مشخص است و مردم می‌توانند با مقایسه نقشه‌های کنونی با گذشته، وضعیت درختان را چک کنند؛ اگر تغییری دیده شود خلاف بوده است.

شهردار کرمان ادامه داد: از ۶ تا ۷ ماه بعد از رفع مشکل تعارض مالکیت، تدفین در آرامستان جدید شروع می‌شود. به زودی در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر 502630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha