دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که لیگ قهرمانان آسیا و ای اف سی کاپ به هر شکلی که شده باید برگزار شوند.

لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، قرار بود که پیش از پایان فصل جاری لیگ های منطقه غرب، تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود اما شیوع ویروس کرونا سبب شد تا پس از انجام دو بازی در مرحله گروهی، مسابقات به طور موقت لغو شوند. اما ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت وگویی اعلام کرده که لیگ قهرمانان آسیا و ای اف سی کاپ به هر شکلی که شده باید برگزار شوند چرا که در غیر این صورت ضرر سنگینی از بابت اسپانسرها و حامیان مالی وجود به وجود می‌آید.

وی همچنین در گفت وگو با روزنامه البیان قطر عنوان کرد: به محض تائید وضعیت بهداشتی در کشورهای آسیایی، این دو مسابقات را از سر می‌گیریم. برگزاری بازی ها بدون تماشاگر را رد نمی‌کنیم و ممکن است تاریخ مورد نظر نیز مرداد ماه باشد که البته برنامه جدید را در پایان ماه اعلام خواهیم کرد. پس از این که اعلام شد تمام بازی های اردیبهشت و خرداد تعویق یافته‌اند، پیشنهادات زیادی به ما رسید و ما آن ها را بررسی می‌کنیم.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی ها به صورت متمرکز در یک کشور بی طرف را نیز رد نکرد. این در حالی است که 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2020 وضعیت خیلی خوبی ندارند و باید دید که در ادامه مسابقات گروهی چه عملکردی خواهند داشت.

کد خبر 502274

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha