فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نبرد مستقیم با آمریکا در سال ۶۷ مدال افتخار مردم هرمزگان است، در این روز هیمنه و غرور استکبار جهانی در خلیج فارس در هم شکست.

سردار عباس غلامشاهی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار عباس غلامشاهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نبرد مستقیم ارتش ایران با آمریکا در آب‌های خلیج فارس و تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آستانه سالروز حماسه ۲۹ فروردین سال ۶۷ در خلیج فارس و رویارویی مستقیم با نیروهای آمریکایی و شهادت سرداران شهید اسحق دارا و اسدالله رئیسی هستیم. این دو شهید بزرگوار در نبرد نابرابر با ارتش آمریکا در خلیج فارس حضور داشتند و هیمنه آمریکا را در این آب‌ها در هم شکستند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نبرد مدال افتخار برای مردم هرمزگان و منطقه یکم نیروی دریایی سپاه است، این سرداران در رمضان سال ۶۷ که آمریکا با هیمنه و تکبر در خلیج فارس برای حمایت از صدام وارد شده بود پنجه در پنجه آمریکا نهادند و این حماسه بزرگ را خلق کردند.

وی تصریح کرد: در سال جاری به‌واسطه شیوع ویروس کرونا توفیق برگزاری یادواره برای ارج نهادن به مقام والای این شهدا میسر نشد اما راه شهدا را با قدرت ادامه می‌دهیم و همان‌گونه که این شهدا با لبیک به ندای امام راحل از جان خود گذشتند و جان خود را در راه اسلام و انقلاب انفاق کردند ما و جوانان این کشور نیز به ندای رهبری در شرایط کنونی لبیک می‌گوییم و با مشارکت در طرح کمک مؤمنانه به‌نیت شهدا خصوصاً سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان اقدام خواهیم کرد.

مشروح اظهارات فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در ویدئوی زیر ببینید:

کد خبر 501910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    14 6
    کهنه شده یه نبرد تازه راه بندازین ببینیم چی به چیه
  • جواد عظیمی IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 2
    بنظر بنده : آمریکا از قبل وجود همین جنگ و گریز ها تریلیونها دلار اسلحه و مهمات به کشورهای منطقه فروخته، و فکر می‌کنم خیلی دوست داره هیمنه و غرورش شکسته و حتی نابود بشه.