ایوانکا ترامپ با نادیده گرفتن قوانین قرنطینه و دوری‌گزینی اجتماعی دوران شیوع کرونا همراه همسر و فرزندانش راهی باشگاه گلف پدر خود در نیوجرسی شد و در جشن پسح شرکت کرد.

ایوانکا ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دختر رئیس جمهوری آمریکا که پیش‌تر بارها مردم را به ماندن در خانه و رعایت کردن قوانین قرنطینه تشویق کرده بود، حدود یک هفته پیش به سفری خانوادگی رفت و در یک جشن مذهبی حضور یافت. نکته جالب اینکه ایوانکا و همسرش جرد کوشنر از مقام‌های ارشد کاخ سفید در عرصه مبارزه با فراگیری بیماری کرونا و زنده کردن اقتصاد آمریکا در دوران پساکرونا هستند.

ایوانکا، کوشنر و سه فرزندشان از واشنگتن به باشگاه گلف بدمینستر دانلد ترامپ در نیوجرسی رفتند؛ ایالتی که با ۷۱۰۰۰ بیمار مبتلا به کرونا و ۳۱۵۶ مرگ ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ دومین ایالت آلوده آمریکا پس از نیویورک است. کاخ سفید با انتشار یک بیانیه سفر خانوادگی فرزند ارشد رئیس جمهوری آمریکا را تایید و در عین حال تاکید کرد آنها در این سفر و دوران اقامت در مقصد دوری‌گزینی اجتماعی را رعایت کرده‌اند.

درز کردن خبر سفر ترامپ با نادیده گرفتن قوانین قرنطینه موجی از انتقاد در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها راه انداخته است. دولت آمریکا از مردم خواسته برای مبارزه با شیوع بیشتر کرونا صرفا برای موارد ضروری از جمله خریدن مواد غذایی یا دارو از خانه بیرون بروند و طبیعی است حضور در یک جشن مذهبی آن هم در یک ایالت دیگر جزو این موارد نیست.

کد خبر 501893

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha