مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش قم گفت: در حال تعامل با مخابرات هستیم تا به صورت رایگان اینترنت در اختیار دانش‌آموزان روستایی در استان قرار بگیرد.

اینترنت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین احمدوند افزود: سامانه شاد را در موبایل و کامپیوتر می‌توان استفاده کرد. خوشبختانه سامانه تحت وب شاد در ویندوز نیز راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان برای ورود به نرم افزار شاد باید احراز هویت شوند. دانش‌آموزان برای وارد کردن مشخصات خود باید صفحه کلیدشان لاتین باشد و مشخصات کامل شناسنامه را وارد کنند.

این مسئول تصریح کرد: مدیران و معلمان می‌توانند به صورت دستی نیز دانش آموزان را عضو کلاس کنند. همچنین والدین و دانش آموزان می‌توانند مشکلات خود را با شماره تماس ۴۳۰۸۱ اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش قم تاکید کرد: امکان تدریس آنلاین در نرم افزار شاد پیش بینی شده است. طی روزهای آینده همه امکانات برنامه شاد بروزرسانی می‌شود.

وی بیان کرد: طبق آماری که از بخش‌های روستایی کسب شده، بسیاری از دانش آموزان به نرم افزار شاد ورود یافته‌اند و در حال تعامل با مخابرات هستیم تا به صورت رایگان اینترنت در اختیار دانش آموزان روستایی در استان قرار بگیرد.

کد خبر 501176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha