مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ناشی از بارش‌های رگباری در ۱۴ شهرستان خراسان رضوی ادامه دارد.

امدادرسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجتعلی شایانفر افزود: بارش‌های اخیر موجب آبگرفتگی و سیلاب در شهرستان‌های جوین، جغتای، سبزوار، قوچان، داورزن، تربت حیدریه، مشهد، زاوه، خواف، نیشابور، تربت جام، تایباد، رشتخوار و صالح آباد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون به بیش از ۵۵۰ نفر آسیب دیده ناشی از این بارش‌ها در شهرستان‌های مذکور و در قالب ۱۴۹ خانوار توسط جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های کمک رسان امدادرسانی شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا پایان این هفته گفت: در ۲۴ ساعت گذشته (۲۵ فررودین ۹۹) بارش باران در تمامی شهرستان‌های استان گزارش شده است.  

شایانفر افزود: هم‌اکنون بارش‌های رگباری شدید در شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و رشتخوار و بارش برف و کولاک در محور درگز- قوچان جریان دارد.

وی ادامه داد: از حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته ۲۵ فروردین بر اثر بارش برف و کولاک تردد خودروهای سنگین در گردنه تیوان در جاده درگز- قوچان ممنوع شد.

شایانفر اضافه کرد: شب گذشته گرفتار شدن یک دستگاه خودروی پراید در سیلاب منطقه سلامی شهرستان خواف یک کشته، یک مصدوم و یک مفقود برجای گذاشت که عملیات جست و جو برای نجات مفقودی این حادثه ادامه دارد.

بارش‌های رگباری و پرحجم باران از ابتدای هفته پایانی فروردین ۹۹ در خراسان رضوی آغاز شده است و تا روزهای پایانی همین هفته ادامه دارد.

کد خبر 500966

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha