نازنین زاغری با شیوع کرونا در ایران و بعد از بخشنامه رییس قوه قضاییه با پابند الکترونیکی به مرخصی رفت ولی روز گذشته وکیلش خبر از تمدید مرخصی او تا سی‌ام فروردین‌ماه داد.

نازنین زاغری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، «نازنین زاغری منتظر اعلام نظر مسوولان و مقامات قضایی درباره بهره‌مندی از آزادی مشروط موضوع ماده ۵۸ قانون مجازات اسلامی است چراکه او طبق قانون شرایط استفاده از آزادی مشروط را دارد.»

این بخشی از اظهارات محمود بهزادی‌راد، وکیل مدافع نازنین زاغری است. زندانی دوتابعیتی که ۱۵ فروردین سال 9۵ توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام‌خمینی (ره) دستگیر و به کرمان منتقل شد، پرونده‌اش در تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و در نهایت شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، زاغری را به پنج سال حبس محکوم کرد که این محکومیت در دادگاه تجدیدنظر نیز تایید شد.

با شیوع کرونا در ایران و بعد از بخشنامه رییس قوه قضاییه، نازنین زاغری با پابند الکترونیکی به مرخصی رفت ولی روز گذشته وکیلش خبر از تمدید مرخصی او تا سی‌ام فروردین‌ماه داد.

همزمان اخبار تاییدنشده‌ای مبنی بر عفو زاغری یا آزادی مشروطش به گوش می‌رسد که براساس گفته‌های بهزادی راد، چندان هم دور از حقیقت نیست ولی از قرار معلوم هنوز تصمیم نهایی از سوی مقامات قضایی جمهوری اسلامی اتخاذ نشده است.

کد خبر 500931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 0
    آیا مفسدین اقتصادی و سوء‌استفاده کنندگان از بیت ‌المال هم با پابند الکترونیکی به مرخصی می‌روند؟