با توجه به احتمالاتی که درمود پایان همکاری امیر قلعه نویی در اصفهان و باشگاه سپاهان داده می‌شود حالا جواد نکونام به یکی از گزینه‌های این باشگاه برای فصل بعد تبدیل شده است.

جواد نکونام

به گزارش همشهری آنلاین در همین روزهای تعطیلی لیگ هم برخی از باشگاه های لیگ برتری تصمیم خود برای تغییرات در  فصل آینده را گرفته اند.در تازه ترین شایعه ای که  امروز شنیده شد حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی یکی از دوتیم اصفهانی است.

با توجه به احتمالاتی که درمود پایان همکاری امیر قلعه نویی در اصفهان و باشگاه سپاهان داده  می شود حالا جواد نکونام به یکی از گزینه های این باشگاه برای فصل بعد تبدیل شده است.

نکونام در این فصل با فولاد نتایج قابل قبولی گرفته و مدیان باشگاه سپاهان هم در صورتی که تصمیم به انتخاب گزینه داخلی بگیرند نکونام در سرلیست آنها قرار دارد.

نکونام مربی جاه طلبی است که بعد از برکناری ویلموتس در صورتی که پیشنهاد فدراسیون فوتبال به اوجدی تر مطرح می شد شاید حالا او بر روی نیمکت تیم ملی قرار داشت اما شاید بحث تجربه باعث شد تا پیشنهاد سرمربیگری به کاپیتان سابق تیم ملی در حد حرف باقی بماند.

اگر چه گفته می شود ذوب آهن هم نیم نگاهی به نکونام دارد اما به نظر می رسد جابه جایی نکونام از اهواز به اصفهان تنها با پیشنهاد سپاهان اتفاق بیفتد.

کد خبر 500388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha