مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

رئیس اوقاف گیلان از فعالیت ۱۳ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه استان و تولید ۱۰۵ هزار عدد ماسک خبرداد و گفت که تاکنون  ۱۳ هزار بسته بهداشتی نیز توزیع شده است.

بقعه امامزاده هاشم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده اظهار کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۴۶ بسته سلامتی شامل مواد شوینده و ضد عفونی کننده، ماسک و ژل ضدعفونی کننده در مناطق، محروم استان گیلان توزیع شده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: برای تهیه این اقلام بهداشتی ۵۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از محل موقوفات و کمک‌های خیرین هزینه شده است.

وی گفت: 13 کارگاه تولید ماسک مذکوردر شهرستان‌های آستارا، رودسر، رشت، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، لنگرود و آستانه اشرفیه واقع شده‌اند.

حجت الاسلام علیزاده بیان کرد: تولید ماسک در بقاع متبرکه و توزیع در مناطق محروم و بیمارستان‌ها تا از بین رفتن اپیدمی کرونا ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: ادارات اوقاف گیلان با همکاری هیات امنا و خدام افتخاری بقاع متبرکه برای کمک به کسانی که در این ایام با سختی در تأمین معیشت مواجه شده‌اند اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی کرده است.

علیزاده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 2822 بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در قالب بن کالا بسته‌های معیشتی و ارزاق بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: تهیه این بسته‌های معیشتی و حمایتی ۴۵۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان میلیون تومان هزینه داشته که از کمک‌های خیرین و عوائد موقوفات با نیات مرتبط انجام شده است.

مدیرکل اوقاف گیلان اظهار کرد: از محل موقوفات دارای نیات مرتبط در شهرستان‌های رشت، لاهیجان و رودسر نان صلواتی در برخی محلات کم برخوردار توزیع شده است.

کد خبر 500376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha