مدیرعامل ستاد فنی خودروهای تهران گفت: دوربین‌های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر همچون گذشته موارد را ثبت می‌کنند، اما در شرایط فعلی، خودروهای فاقد معاینه فنی تا ۱۵ اردیبهشت اعمال قانون و جریمه نخواهند شد.

معاینه فنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین مقدم در پاسخ به این سوال که معاینه فنی برای خودروها در شرایط کنونی الزامی است یا خیر، گفت: معاینه فنی برای کلیه خودروهای در حال تردد یک الزام است اما بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا، خودروهای فاقد معاینه فنی تا ۱۵ اردیبهشت ماه اعمال قانون نمی‌شوند.

مدیرعامل ستاد فنی خودروهای تهران یادآور شد: دوربین‌های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر همچون گذشته موارد را ثبت می‌کنند اما در این شرایط خودروهای فاقد معاینه فنی تا ۱۵ اردیبهشت ماه اعمال قانون و جریمه نخواهند شد.

وی با اشاره به ازدحام شدید در مراکز معاینه فنی به دلیل مشمول شدن ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار خودرو برای مراجعه به این مراکز در اسفند و فروردین ماه هر سال گفت: برای جلوگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی این فرصت داده شد تا در یک بازه زمانی بیشتری نسبت به معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

مقدم با اشاره به فعالیت همه روزه کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰ بیان کرد: بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت و شهرداری تهران، اقدامات گسترده‌ای در خصوص فاصله گذاری اجتماعی انجام دادیم از جمله اینکه خطوط امنی را در سالن مراکز و بخش‌های دیگر مشخص کردیم تا مردم فاصله ایمنی را نسبت به یکدیگر رعایت کنند.

کد خبر 500362
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha