فرمانده یگان حفاظت محیط ‌زیست گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که ۲۱ محیط‌بان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اما خوشبختانه شرایط جسمانی آنها مساعد است.

محیط‌بان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جمشید محبت‌خانی گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، ستادی متشکل از کمیته‌های مختلف در سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شد که کمیته حوزه محیط‌بانی آن بر عهده یگان حفاظت محیط زیست بود که بر این اساس دستورالعملی در راستای کنترل و مقابله با این ویروس را برای محیط‌بانان تهیه و به استان‌ها ابلاغ کردیم.

وی اظهار داشت: گزارش‌ها نشان داد که ابتدا ۱۰ محیط‌بان، سپس ۱۶ و اکنون ۲۱ محیط‌بان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اما حال آنها خوب است، البته بسیاری از محیط‌بانان در مناطقی دور افتاده خدمت می‌کنند از این رو به رسانه ملی و حتی اینترنت دسترسی ندارند بنابر این تا حدود زیادی با ملاحظات بهداشتی این روزها آشنا نیستند اما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که آمار مبتلایان افزایش نیابد.

محبت‌خانی تاکید کرد: البته چون محیط‌بانان در فضای طبیعی رفت و آمد دارند از این رو ممکن است محیط آلوده باشد و این آلودگی از منطقه‌ای به منطقه دیگر سرایت کند از این رو رعایت اصول بهداشتی الزامی است.

کد خبر 499924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha