مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
۰ نفر

فرمانده انتظامی میامی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، از تشدید ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان در استان سمنان خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  سرهنگ دوم حسین عجم اعلام کرد : مأموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در ادامه طرح‌های پاکسازی نقاط جرم‌خیز در روستاهای سطح شهرستان و برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی، پس از اخذ مجوزهای قانونی طرح ارتقای امنیت اجتماعی را اجرا کردند.

وی گفت: در اجرای این طرح سه متهم در مدت ۲۴ ساعت دستگیر شده و به حمل مواد مخدر اعتراف کردند. گروه‌های عملیاتی نیز در اجرای این طرح یک فقره سرقت را شناسایی و پرونده متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: برای امنیت و آرامش شهروندان برنامه‌های کنترلی و پیشگیرانه پلیس با شدت بالاتری اجرا خواهد شد.

عجم در راستای وظیفه همگانی برای مقابله با ویروس کرونا ادامه داد : نیروی انتظامی در کنار کادر پزشکی و درمانی برای شکست ویروس کرونا فعالیت های خود را در سطح شهرستان انجام میدهد.

سرهنگ عجم افزود: نیروی انتظامی برابر قانون و همچنین در قالب اجرای مصوبات ستادپیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان با افرادی که به ممنوعیت ها بی‌توجه باشند برخورد قانونی می‌کند.

فرمانده انتظامی میامی با اشاره به اینکه مردم توصیه های پزشکی را رعایت کنند، اظهار کرد: برای حفظ سلامتی با ماندن در خانه سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا کنیم.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

کد خبر 499809

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha