مهدوی کیا در این گفت و گو علی کریمی را بهترین بازیکن تاریخ ایران نامید. موضوعی که موافقان و مخالفان بسیاری می تواند داشته باشد اما زیر سول بردن یک نسل از آن دست اتفاقاتی است که شاید تنها از پیشکسوت پرسپولیس بربیاید.

عربشاهی

به گزارش همشهری آنلاین مهدی مهدوی کیا چند روز قبل در گفت و گوی زنده اینستاگرامی پاسخ های جالبی درباره بازیکنان هم نسل خود داد. از علی دایی و وحید هاشمیان گرفته تا علی کریمی و کریم باقری و احمد عابدزاده.

مهدوی کیا در این گفت و گو  علی کریمی را بهترین بازیکن تاریخ ایران نامید. موضوعی که موافقان و  مخالفان بسیاری می تواند داشته باشد اما زیر سول بردن یک نسل از آن دست اتفاقاتی است که شاید تنها از ضیا عربشاهی بربیاد.

عربشاهی که در زمان خود هافبک درخشانی بوده گویی همچنان در دهه 60 باقی مانده و پرونده فوتبال ایران را در همان دهه بسته است.

او در تازه ترین گفت و گوی خود عنوان کرده که ما از امثال مهدوی کیا و علی کریمی بهتر بودیم و کلا در میان نسل آنها بازیکنان باکیفیت تری از امثال سیدجلال و کریم باقری و... حضور داشته اند. جالب اینکه عربشاهی حتی کریم باقری را هافبک دفاعی نمی داند و  او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران اگر در دهه 60 حضور داشت پشت سر 4 بازیکن ملی پوش و احتمالا ذخیره بازیکنی بوده که به گفته خود عربشاهی حتی فرصت حضور در تیم ملی را هم نداشته! 

در میان بازیکنان دهه 60 ستاره های درخشانی حضور داشته اند که بسیار جلوتر از عربشاهی قرار داشته اند اما او یک تنه در برابر نسل های بعدی ایستاده است. نسل هایی که دست کم 4بار جایزه برترین بازیکن آسیا را بالای سر برده است.

کد خبر 499730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha