مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

رییس سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: ماموران آتش‌نشانی یک پیرزن ۷۰ ساله را که درون یک چاه پنج متری سقوط کرده بود، زنده نجات دادند.

امداد

به گزارش همشهری آنلاین «مسعود آقازیارتی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: شامگاه روز گذشته (پنجشنبه) این حادثه به آتش‌نشانی اعلام شد و با سرعت آتش نشانان ایستگاه شماره ۹ واقع در کوی کرهرود و گروه امداد و نجات ایستگاه شماره یک (شهید نظری) واقع در کوی مصطفی خمینی به محل حادثه در کرهرود، کوچه رحمتی اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور تیم‌های آتش نشانی مشخص شد، حیاط یک منزل مسکونی به علت نامعلوم دچار ریزش شده و پیرزنی حدود ۷۰ ساله به عمق چاهی پنج متری سقوط کرده و در درون آن گرفتار شده بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط محوطه درون حیاط برای برپایی سه پایه نجات بر دهانه چاه میسر نبود به ناچار از جرثقیل خودروی نجات برای استفاده از کارگاه نجات استفاده شد.

آقازیارتی اظهار داشت: فرد گرفتار در درون چاه در گل و لای فرو رفته بود و نجاتگران آتش نشان با تلاش فراوان و با استفاده از تجهیزات تخصصی این پیرزن را از گل و لای بیرون کشیده و با استفاده از تجهیزات مخصوص حمل مصدوم و با احتیاط کامل این فرد را به سطح زمین منتقل کردند.

وی گفت: این پیرزن بر اثر سقوط به این چاه دچار مصدومیت شد اما از مرگ نجات یافت که پس از عملیات موفقیت‌آمیز امداد و نجات، برای اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

کد خبر 499645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha