فرماندار ابهر گفت: تا لحظه اعلام پروتکل جدید از سوی ستادملی کرونا، پروتکل‌های قبلی به قوت خود باقی است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

طرح ممنوعیت مشاغل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا از زنجان، وجیه‌الله نوروزی در حاشیه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، افزود: از همراهی و همکاری مردم شهرهای ابهر، هیدج و صائین قلعه و روستاهای تابعه شهرستان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که به نحو مطلوب ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا در شهرستان را یاری کردند قدردانی و تشکر می‌شود.

فرماندار شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: تا ۳۰ فروردین روند فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد و تا اطلاع بعدی اصناف غیرضرور تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: از پای کار بودن مردم، ستادهای مردمی و مسوولان در ایام کرونا بویژه بابت راه‌اندازی نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی بهبودیافته قدردانی می‌کنیم.

نوروزی ابراز کرد: مردم فهیم و فرهیخته شهرستان ابهر با رعایت و توجه ویژه به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و درمان گام‌های بلندی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از روزهای اول شیوع آن در شهرستان برداشته‌اند.

وی تاکید کرد: همه وظیفه داریم با نرفتن خانوادگی و انفرادی در پارک ها، بوستان های شهرها و روستاها، تفرجگاه ها، طبیعت و مناظر دیدنی و اطراف سدها بویژه سد کینه ورس در روزهای آینده،  تلاش و زحمات شبانه‌روزی پزشکان بزرگوار و پرستاران عزیز را پاسداری کنند.

در این جلسه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر گفت: با توجه به اشتغال ۱۱هزار کارگر در صنایع شهرستان ابهر پالایش کرونایی حوزه صنعت در دستور کار متولیان بهداشت و درمان شهرستان ابهر قرار دارد.

کوروش  شعبانی افزود: متاسفانه ۴۰ درصد اعضای خانواده‌هایی که در آن یک فرد کرونایی مثبت گزارش شده است درگیر بیماری کرونا شده‌اند.

شعبانی تاکید کرد: رسیدگی به بیمار کرونایی بهبودیافته شرایط خاصی دارد که این شرایط فقط در نقاهتگاه‌ها وجود دارد.

وی اظهار کرد: از نظر پزشکی نقاهتگاه بهترین و مناسب‌ترین مکان برای رسیدگی به بیمار و جلوگیری از واگیری و سرایت ویروس به سایر اعضای خانواده است.

کد خبر 499612

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha