چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت اوباشی خبر داد که بدنه و شیشه‌ ۱۵ دستگاه را در محله یافت‌آباد تخریب کرده بودند.

حوادث

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، شامگاه یازدهم فروردین امسال گزارشی درباره تخریب، ایجاد خسارت و شکسته شدن شیشه چند دستگاه خودروی پارک شده در یکی از خیابان های حوالی محله یافت‌آباد به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در تحقیقات انجام شده مشخص شد ۳ جوان با ۲ دستگاه موتورسیکلت در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند، بدنه و شیشه‌های ۱۵ دستگاه خودروی سواری پارک شده در کنار خیابان را تخریب کرده و  بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

در تکمیل تحقیقات و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه هر سه عامل این تخریب در حوالی شهرک آزادی شناسایی شد و هر سه متهم دوازدهم فروردین دستگیر شدند و برای ادامه تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند. متهمان در مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کردند و برای سیر مراحل  قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ نجم‌الدین رشیدی، رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر، از مردم خواست در صورت مشاهده اینگونه رفتارهای هنجارشکن، مشخصات افراد خاطی را به خاطر بسپرند و موضوع را به سامانه ۱۱۰ پلیس اعلام کنند.

کد خبر 499306

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha