چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ستایش از توماس مولر ستاره کهنه‌کار این تیم که اخیرا قراردادش را تمدید کرد می‌گوید مولر برای بایرن اهمیت نمادین دارد.

توماس مولر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ستایش از توماس مولر، ستاره کهنه‌کار این تیم که دیروز قراردادش را تمدید کرد می‌گوید مولر مثل اکتبرفست برای بایرن اهمیت نمادین دارد.

مولر دیروز قراردادش با بایرن مونیخ را رسما تمدید کرد و به این ترتیب تا سال ۲۰۲۳ بازیکن این تیم خواهد بود. مولر ۳۰ساله در طول دوران فوتبالی خود تنها پیراهن بایرن را به تن کرده و برای این باشگاه ۵۲۱ بازی انجام داده. مولر اولین بار در سال ۲۰۰۸ برای بایرن به میدان رفته و تا امروز ۱۹۵ گل برای تیمش زده و ۱۴۶ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ با تشبیه اهمیت توماس مولر برای بایرن به یکی از مشهورترین جشن‌های ایالت باوریا گفت:" خبر تمدید قرارداد توماس مولر خبر خیلی خوبی است و من خیلی خوشحالم که فهمیدم مولر با باشگاه یک قرارداد جدید امضا کرده است. توماس مولر قهرمان و یکی از نمادهای باشگاه بایرن مونیخ است. مولر کل دوران فوتبالی‌اش را در این باشگاه سپری کرده و در ماه‌های اخیر و با هدایت هانسی فلیک دوباره شکوفا شده است".

رئیس باشگاه بایرن در ادامه گفت:" مولر بازیکن برجسته‌ای است که پاس گلهای زیادی به هم‌تیمی‌هایش می‌دهد. من معتقدم مولر همانقدر متعلق به بایرن مونیخ است که اکتبرفست متعلق به شهر مونیخ".

کد خبر 499277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha